femtiotvå

damer, kvinnor, brudar,- STRÄCK PÅ ER.. idag är det internationella kvinnodagen! :) samtidigt som att de är fettis-dagen! ;) haha! vilken perfekt dag för mig!  ;) dock vet ja inte om ja hinner med nån semla då ja inte gjort de ännu och nu väntar jobb till 21.30.. men vem vet.. ja kanske har tur och får mig någon nånstan! ;)

tisdag idag och veckorna bara flyger förbi.. snart kommer sommaren va här och jag klagar inte.. ja bara längtar ihjäl mig tills ja får slänga på mig mina jeansshorts och strosa i badhusparken äta mjukglass och njuta av livet! MUMS!
I natt har jag i alla fll sovit hos Malin, de va mys och jag saknar att va med henne varje dag.. de gör ja, men vi får nöjja oss med de lilla! MIN FAVVO NORRE, puss på dig! <3
Hann även med att träffa min fina sannemo en sväng igår.. behövligt som alltid!;)

HELGEN DÅ?
orkar inte gå in på detaljer men den va den bästa på längelängelänge.. hade hur roligt som helst både fredag och lörda.. lördan va strået vassare då två nöjda brudar stötte på renberg och sundin på marité, hetare jävlar får man ju leta efter!!! kvällen va gjoooooooord! ;)







tack brudar, ni är bäääääääääääääääääääääst! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback