femtiosex

UNDERBARA UNDERBARA UNDERBARA ÖSTERSUND!!!

Idag har jag verkligen tagit tillvara på min lediga dag och det fina vädret!!
I morse tog jag med mig kameran och gick ut på storsjön.. gick hela vägen bort till ås, där vände jag men de kändes som att ja skulle kunna gått dubbelt så långt! JAG ÄLSKAR VÄDRET!  
När ja kom hem kom anna och hämtade mig vi åkte in till stan och gick ner till badhusparken.. där fortsatte vi att glassa i solen tills vi blev lejj.. då tog ja en promenad hem till lugnvik igen, bytte om och åkte och tränade! finfinfin dag! :)

Sen har jag hunnit laga middag och ätit upp den, städat garderoben och tvättat en heldel.. så idag ger jag mig själv en fighfive för den är jag värd!

Nu ska ja åka och handla och sedan mysa ner mig i soffan,
Hur har er dag varit? 





två bilder från min fina dag!  

Kommentarer
Postat av: Mamma

Min dag har bestått av jobb.

längtar tills du kommer hem

kramar

2011-03-16 @ 07:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback