femtiofyra

gänget!
Fredag igen ich jag har just avslutat min kväll på jobbet.. hela helgen kommer bestå av jobb.. 7-16 nu tre dagar till innan ja får ledigt på tisdag..
dock hoppas ja att ja kommer hinna klämma in lite mys med fina vänner däremellan! och de tror ja inte blir några problem! :)

tillbaka till helgjobb.. Har jobbat varannan helg eller mer nu i ett årstid och jag börjr undra när fanken ja ska vänja mig? varje helg de är min tur att jobba får ja bara ångest. då går inte att bli van..
I min familj har det alltid varit naturligt och helt självklart att alltid v ledig helger, jul, påsk, midsommar osv.. de ligger inte i min värld att jobba när alla andra är ledig.. men men, antar att ja får kämpa vidare , kanske vänjer mig snart- vem vet! :) ska sluta klaga nu, har ju iaf trots allt ett jobb.. de ör inte alla förunnat! :)

ser framemot nästa helg då ja ska åka hem till hoting och rå om min fina familj i 3 hela dagar! GE MIG!


Saknar lillen! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback