femtiofem

Måndag igen mina vänner och halva min jobbdag är till gjord..
I morgon går ja på en heldag ledigt och de ska bli underbart.. de ser ut som att vädret ska vara med mig också så i morgon tänker ja ta mig ner på sjön och njuta av solen så mycket ja bara kan! kan knappt vänta! :D

Helgen då? helgen har varit bra, jag har jobbat och ändå hunnit umgås med fina människor.. herre gud, livet är bra!

De kommer bara smälla till nu så är det torsdag och jag går på lång helg.. är ledig freda, lördag, söndag och en tripp hem till byn är inplanerad.. Fasters ögonsten Tea ska döpas på lördag, de kommer bli så fint och bra! Är så stolt över att ha så fina brorsbarn, är även stolt över mina fina bröder så klart och min fantastiska svägerska therese! ska bli så härligt att få träffa dem!
Har dock inte bestämt hur länge ja stannar i Hoting. får se om jag åker på torsdag efter jobbet eller om ja väntar tills fredag förmiddag! Hur som kommer de bli kanon! :)

Måste ju också få skryta lite över Eric, har startade i sin första skotercross tävling på tåsjöberget igår och tydligen hade det gått superbra för honom.. känns riktigt trist att ja inte junde vara där och titta men de kanske kommer fler chanser.. lät som att han hade fått blodad tand! ;) pusspåre lillis! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback