femtioåtta

utmanad av sandra, och självklart antar ja den.. så vsg! ;)

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att ja va fick va hemma med familjen, mysa med småbarna och träffa alla! :)  
Vad gjorde du klockan 08 i morse: sov
Vad gjorde du för 15 minuter sedan: Satt i soffan och tittade målgången på damernas skidskytte!
Det sista du sa högt: Vi hörs och ses, hej då!
Det senaste någon sa till dig: Lycka till ikväll!
Vad har du druckit idag: Mjölk
Vad var det senaste du åt: Yoghurt och musli
Vad var det senaste du köpte: Tragiskt nog 12 öl och en vinflarra
Vad är det för färg på din ytterdörr: brun
Vad är det för väder hos dig nu: FANTASKTISKT, några +grader, sol och våren är på ingång!
Godaste glassmaken: choklad
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej..
Sover du tungt: vet faktiskt inte, vaknar av minsta lilla så har svårt att tro att ja sover sspeciellt tungt.
Drömmer du mardrömmar: väldigt sällan..
Trivs du med ditt jobb: Ja, de gör ja absolut.. dock skulle ja vilja testa på någonting annat!
Favoritklädsel: Svårt, jag är npg rätt fåfäng så ja är rätt noga.. men om ja är hemma äre mjukisarna som gäller! ;)
Favoritlåt just nu: kan inte välja!
Vad ser du om du tittar till höger: Mitt vardagsrum
Vad gör dig glad just nu: Att ja är hemma i stan igen och att ja vet att den här kvällen kommer bli fin/mysig/bäst!
Vad ska du göra härnäst: Lägga mig i soffan och fortsätta kolla på skidot!
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Himla bra, en gnutta söndagsångest men de får man leva med!
Favoritgodis: Allt med cholkad! ;)
Kläder just nu: Svarta jeans, svart linne och en färgglad kofta!
Sommarplaner: ha så jävla roligt, hoppas på mycke mycke sooool!
Hur många kuddar sover du med: tre!
Spelar du något instrument: Ne, har försökt mig på gitarr men gav upp rätt fort!
Morgon eller nattmänniska: Morgon!
Vad är viktigast för dig: Nära och kära, träning och hälsa!
Är du kittlig: nja.. ?
Snarkar du: Tror jag inte!
Stjärntecken: Fisk!
Äckligaste insekten: hmm, spindlar ligger verkligen inte på min favoritlista! 
Längtar du mest efter just nu: denii! ;)

Så, då va de gjort.. hoppas det intresserade någon! ;) haha!

Kommentarer
Postat av: sofiai

nejdå:) men jag förstår ju helt att ni prioriterar annat just nu! de skulle jag också gjort ;) eller kommer göra NÅGON gång..... :P looooove <3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback