Dag 12 – En bild på ett ställe jag vart på.



Den här bilden är tagen i Barbados.. där va jag 1999 med min familj, min mormor och morfar och moster Ingrid och morbror Anders..
Jag minns det som helt underbart och jag tycker det är synd att vi inte åkte dit några år senare så kanske jag hade uppskattat det ännu mera..
Hit kommer jag absolut åka igen den dagen jag blir miljonär! Det var nämligen sviiiiiiiinigt dyrt att leva där så just nu känns det oaktuellt, men ja- de va helt underbart just då!


Kommentarer
Postat av: Moa E

Haha, jag minns så väl när du kom hem därifrån! Du hade rastaflätor och sen klippte du av dom så nästan alla på skolan fick en fläta var av dig! Hahah! :P

2011-03-31 @ 12:22:13
Postat av: Åsa

haha åh va de då! jag minns de med. vi gick väl i lågstadiet och jag minns en gång då vi gungade och jag tyckte du va så fin i flätorna!

2011-04-03 @ 18:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback