skärpning

Antar att ni tappar hakan nu när ni ser att de finns någonting nytt att läsa här.. känner mig dum när ja är så dålig på att skriva när ja ser att ni tappra läsare är in varje dag ändå för att kolla läget, de gillar jag! :)
Ska försöka skärpa mig lite nu så ni kan hålla koll på läget..
De har hänt mycke.. Mitt liv består mest av jobb, kärlek och träning just nu.. försöker klämma in lite annat nu och då också men de är inte de lättaste, men ja klagar inte.. livet är bra!

Vi håller på att renovera badrummet här hemma just nu så de är lätt kaos kan man säga.. har verken toa eller dusch så vi har för tillfället flyttat ut till marieby, lite längre på jobbet än vad ja är van vid, men ja trivs!  :)

De har varit helg och jag var ledig, bra väder har de bjudits på också och jag har tagit vara på alla solglimtar ja kan!
I fredags hängde jag och sofia i björkbacka parken, vi käkade lunch och mådde allmänt bra bara, arvid kom och höll oss sällskap en stund också och dagen var hur fin som helst.. på eftermiddagen när Daniel slutat jobba åkte vi och bestämde kakel och möbler till de nya badrummet och de kommer bli huur fint som helst! :) Längtar verligen tills de är klart nu!
På kvällen kilade vi ut med båten med förhoppningen att bli lite fisk rikare men de va stendött och inte ens ett napp blev de..
Lördag morgon klev vi upp med tuppen, rev ut hela badrummet- vi hade turen att emil kom och hjälpte oss också så jag passade på att smita iväg in till stan en sväng då för att träffa nina och teo, de va verkligen alldes för länge sen och lillkillen hade blivit så stor.. sötnosen! :) vi lunchade och sedan tog vi en sväng på stan.. myslörda!
På kvällen stod grillning med fina vänner på schemat. Vi höll till på alpvägen hos sandra och victor och sofia va också där, finaste vädret och de finste vännerna gjorde kvällen perfekt! ! :)
Vid 23 tiden kom vi på att vi skulle åka till forsaleden och kolla och ooj vilket ställe.. sjukt fint och jag hoppas att sommaren bjuder på fler fina, lediga dagar så att man hínner fara dit! :)
Igår blev det lugnt.. vi va ute när de va uppehåll och låg inne och kollad epå film när de regnade.. MYSIGT och en perfekt söndag skulle ja vilja påstå!

Sådär ja, de va min helg i stora drag.. hoppas ni haft en lika fin helg som jag!


Ska försöka lägga upp en bild eller två också men ni får lugna er lite.. hinner inte få in dom på datan just nu!
Ha en fin vecka!

heej! /




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback