semester

nu ni, nu har fröken fått semester och jag tänker njuta av varje minut dessa tre veckor, så de så! :)
Helgen har varit fin med utgång, släktträff, utgång igen, långa sov mornar, chill och massa massa mer!
de enda som varit mindra bra är vädret, men man får ta de som de är.. tyvärr.. just nu väntar ja på min kära sambo som ska duscha och grejja.. sen ska vi ner på stråket för en god middag tillsammans med sandra och victor- ikväll blir de nyktert och de ska bli skönt och mysigt! :)

I morgon kilar jag och daniel iväg på en liten minasemester.. första stoppet blir norrköping, kommer hem på lördag igen och då ska vi ut och yra, kommer bli kanon.. Så ja gissar att de blir tyst här tills dess.. men ha en fin vecka mina vänner!

PUSS! <3



KÄRLEK! fyra finafinafina!  <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback