VSG!

Bakom det här inlägget kommer det ligga mycke mycke kärlek, så bäst ni njuter.. Jag tänker försöka mig på någon typ av årsresumé, resultatet vet jag inte ännu men nu, såhär i början känner jag mig ambitiös, och jag känner inspiration.. trot eller ej! ;)

Mitt 2010

Januari- Januari är en månad ja kommer minnas, alltid.. Jag inledde året med att åka till thailand med min finaste finaste sis Anna i två veckor. Dom veckorna är nog två av de bästa i mitt liv! Vi slappade, festade, tog hand om oss själv och mådde så jävla gott!
När ja kom hem från Thailand packade jag ihop mitt liv i Hoting och åkte med det till östersund, jag tog och flyttade in hos brorsan helt enkelt..
Började och söka jobb trots kassa tider och de gick inget vidare..

   


Frebruari- Mitt liv och jobbsökande i Östersund fortsatte.. dock flög ja hit och dit mellan Hoting och östersund den här tiden då ja tog alla chanser jag fick att jobba, jag a nöjd med livet och i den här månaden tog även mina tonår slut, fröken fyllde 20 och de firade jag med mina vänner!
Frölunda va även i stan och gästade, de mötte öhc och de va en match jag såklart inte missade. Dit gick jag med min, då ytliga, vän Sandra sååå jävla bästa Sannemo och de kanske va de bästa jag gjort.. efter den dagen är vi helan och halvan och jag är gladaste i världen att vi hittat varann igen.. tack frölunda skulle ja vilja säga! ;)

Mars-  I mars gled ja mest bara runt, försökte njuta av att vara arbetslös (fast de va svårt), tänkte att ja ska ju ändå jobba i 45 år till så nån månad utan jobb är väl inte så farligt! ;)
Ja umgicks mycke med mina grabbar ute på frösön och alla mina andra fina vänner också.
Ute livet i Ösd började nog känna igen mig i de här laget..
Sofia fyllde 20 och de firade vi!

 

April-  Vad hände i April egentligen.. Jo, ja fick jobb!!! ,  de va vårforum i vemdalen.. dit åkte ja över en kväll tillsammans med sofia och sandra, de är en kväll ja kommer minnas som en bajskväll men såhär i efterhand fattar ja inte varför..
De va också valborg och om ja minns rätt så va den väääldigt lugn!
De va också påsk och den spenderades självklar i Jorm, i loooove!

 Maj- VÅÅÅÅÅÅR,  I Maj tog alla studentfester en himla fart, de rör ju inte mig kan man tycka men eftersom ja va sambo med min bror som va student så rörde det mig en himla massa. Även att de flesta av mina vänner var studenter.. de skulle skjutsas hit och dit- dagar dom nätter! Men de va roligt, man kände deras glädje och längtade tillbaka till sin egen student tid!
Fasters ögonsten Neo fyllde även sitt första år den här månaden. <3



Juni- I Juni tog lillen studenten och tog sitt pick och pack och flyttade hem till hoting, shiiit vad jag hade längtat efter denna dag men shiiit också vad ja skulle märka att jag sakande honom. Dock var de mer skönt än jobbigt och vi träffas ju rätt ofta ändå..
I juni fick ja också hämta min älskling, min audi TT!
jag var också till saxnäs med mamma och hennes systrar, annamarica, mormor, rebecca och annelie.. Fanny va med också.. Kerstin fyllde 60 och de skulle vi fira..  Medan vi va där hade vi kronpinsessbröllop i Sverige! :)
Sommaren va här också och det innebär mycke mycke jobb och mycke mycke festande..Första logen ägde rum och tradition som det är va vi självklart där!  livet va på topp helt enkelt!!



   

       

Juli- flöt på ungefär som förut.. jobb, jobb, jobb och fest, fest, fest!!
       

Augusti-  den stora händelsen den här månaden var när ja äntligen fick åka ner till sandhamn och se hur min emma hade det.. jag och min trogna följeslagare sandra åkte ner och va där några dagar.. synd att vädret inte va de bästa men de va fina dagar ändå..
När ja kom hem därifrån var det höst i min hjärna och jag tog tag i livet. Det var skönt..
Sommaren i all sin glans men hösten var välkommen!
Jormrunt gick också av stapeln!
        

 September-  I september blev jag faster för andra gången.. den här gången kom en liten tjej till världen, fasters Tea!
Jag och Anna red även en hel helg i fjällen på islandshästar, tältade på fjället och upplevde livskvalitet på hög nivå!
Jag köpte min bebis, min iphone 4 och de är nog de bästa jag gjort!
Anna va också med i en modeshow här istan och ja va första fotograf! ;)
OCH inte att förglömma, jag fick mitt första riktiga fasta jobb!


 
 

Oktober-
en sån där mellanmånad.. inte mycke hände, jag jobbade, umgicks med vänner och njöt av livet..
Många tankar gick omkring i mitt huvud.. funderade mycke på allt, lycka, olycka, livet och hur bra jag egentligen har det.. Höstdepp?
Min Mamma och Kerstin kom hit en helg, vi hade "mamma&dotter myshelg"
Halloween va det ju såklart med!

   
    

 November-  åkte till sundsvall och firade mina fina vän Hanna på hennes 19 årsdag.. en galen utekväll som ja kommer minnas!!
Advent kom även i novemnber och julmyset började ta plats hemma hos fröken!En mindre rolig men stor händelse för oss östersundsbor var även att nån bajssak flyttade in i vårt dricksvatten!
    

 December- om det är nått som är bra med vintern så är det väl ändå att de blir december.. mysigaste månaden på hela året.. dock har den inte varit så speciell i år.. Ingen riktigt advent och Jul utan Hoting ju.. Men de är väl så att bli vuxen. Jobbade hela julen och familjen fick visst lov att komma till mig istället.. Juldan och annadan lyckades ja ta mig hem iaf och jag fick träffa massa fina som även dom hittat hem. Mysigt! Nyår firades i Ösd!
Helgen innan Jul spenderades i Göteborg med familjen, fock även träffa Malin och Maria vilket var superkul!

 
  
 


De här var en liten halvkass resumé av mitt år, på slutet blev ja jävligt less så ni får ha lite överseende! ;).. men men,  mest bara för att ha kvar själv, men hoppas nån stackare har lyckats läsa! ;)
Det här året har varit det bästa i mitt liv och just nu känns det som att 2011 kommer att bli minst lika bra!
Några saker ska ja såklart försöka göra ännu bättre, jag vill bli en bättre faster och hoppas ja får chansen att busa med mina troll ännu mera i år, jag ska också bli bättre på ta hand om mig själv- tänka på vad som är bäst för mig.. va lite mer, lagom självisk!  


Kommentarer
Postat av: Sandra

2010 var brabrabra! Men 2011 ska bli ännu bättre hjärtat!! <3

Postat av: Malin Blom

Fin resume :) ÅÅåå kvällen i göteborg är något vi nääästan minns ;) pUSSS

2011-01-19 @ 00:26:40
URL: http://missbloomster.blogg.se/
Postat av: IllePille

Att du la ut den bilden på mig och Sandra!! HAHAHA!!

2011-01-24 @ 20:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback