trettiotvå

torsdag och nu återstår endast en arbetsdag, sen har fröken helg.. gud vad ja längtar.. långhelg dessutom.. lörda, sönda, månda! :D

idag har jag jobbat till 16 vilket känns riktigt ovant.. jag är ju van att glida hem där vid lunchtid i vanliga fall, men bäst att vänja sig nu.. bara 3 veckor kvar på mitt schema, sen går ja upp på 100% och då blir de andra bullar, även i plånkan så ja klagar inte! ;)
just hemkommen i alla fall och mormors godakorvkaka har hunnit slinka ner i min mage.. nu väntar ett pass på stepin och resten av kvällen ska ja slappa, rå om lillebror som kommer på besök.. dock kommer han inte för att vara med mig utan för att göra skoteraffärer i morn.. men ja kan ju låtsas! ;)

och nu till dagens måste- Landskampen på 3an ikväll.. tror de kommer bli rikitgt roligt faktiskt.. MISSA INTE!

Ha en fin kväll, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback