trettioett

Fit For Fight och idag ska jag jobba igen.. börjar klockan fyra så hittills idag har ja hunnit vara på gymmet och kört lite lätt.. Som ni kanske ha märkt så har träningen hamnat lite i kläm nu under min deppiga period, även sjukdom har väl spelat in i denna lata period men nu känner jag att ja orkar köra igång igen! sköönt!!
  Har även hunnit tvätta bort min feeta tvätthög dessa dagar så nu är allt rent, de känns bra! bara sängkläderna kvar nu, det innebär dock att ja måste gå ner och boka en tvättid i tvättstugan - och de mina vänner ska ja berätta för er är inte de lättaste, de är faktiskt sjukt anstärngade och jobbigt.. så vi får se när ja tar tag i de problemet;)
(hoppas ni fann det intressant att läsa om mina tvättproblem, HAHA)

Nu ska ja iaf hoppa in i duschen och sen slappa i soffan en timme eller två innan de är dax att kila till jobbet!


Lata sommardagar med fina vänner, ge meeeeeeeeeeeeeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback