trettio

Jag är less på min vardag.. fruktansvärt jätteless..
vet inte alls vad det är med mig, jag brukar alltid vara positiv till livet, jag brukar alltid tänka att "de blir vad man gör det till" och jag brukar alltid vara bra att göra allt till något roligt, jag brukar va nöjd, - nöjd med livet!
Just nu är ja inne i en period där ja bara surar, jag är less och jag bara går och väntar på att någonting roligt ska hända.. vad tror jag, att någon ska komma och trycka upp nått roligt i näsan på mig och säga "GÖÖÖÖÖÖÖR"?? vet inte alls, men nånting galet är det.. 
Måste ta en riktig funderare nu på vad ja vill med mitt liv, för nu är ja redo för någonting nytt, spännande, utvecklande! Kanske en utbildning, kanske en resa? tål att funderas på, nånting skall i alla fall göras, snart!

de va vad ja behövde få ur mig just nu!

hoppas ni haft en fin tisdag! pusss


Kommentarer
Postat av: Anna Marica

ROAD TRIP TILL USA ! got damn!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback