nitton

Söndagmorgon och jag är trööööött! Idag ska ja inte göra många knop.. jag tänker tillåta mig själv att vila från step in idag och jag tänker inte klä på mig fören ja måste..
ja ska bara vara..
Dock ska ja på hockey klockan fyra så då kanske ja mpste ha kläder på mig, men innan dess..- big nono!!!

Igår efter hockeyn så kom anna och arvid och hämtade upp mig.. vi åkte på matkällaren och käkade pizza tillsammans med Erika, tobbe och linus.. efter de så åkte vi ner på bodaborg och där körde vi i laserhallen i 40 minuter, jag va ingen bra soldat för ja kom typ sist men de gjorde ingenting för de va huuuuuur roligt som helst, snacka om att man blev som ett litet barn igen!
De där kommer ja basolut göra om igen! :)
När vi va nöjda åkte vi hem och grabbarna bestämde sig för att ha ölkväll så jag och annamarica åkte på coop och köpte oss lite godis och sen hade vi tjej/mys/film/prat kväll.. de va mysigt och jag behövde annatiden..
vid ett skjutsade anna hem mig till lugnvik och jag somnade nästan direkt.. skönt!

De här har verkligen varit en skön helg där jag har fått ta igen en massa krafter, bara umgåts med människor som ger mig positiv energi och bara tagit hand om mig själv.. måste vara duktigare på att uppskatta sånt här i framtiden, de känner jag nu! :)

Matchen igår då?
Den va rikitgt bra.. öhc fick stryk med 6-3, sista asplövenmålet i öppen kasse.. måste säga att siffrorna inte speglade match bilden bra alls.. de hade varit mer rättvist om det hade blivit 4-4.. visst, asplöven va de bättre och de laget som hade högst tempo men öhcgrabbarna krigade på riktigt bra och het ärligt så kände ja knappt igen dem, med de där tempot under grillerna skulle de sett hela annorlunda ut i många andra matcher också..
men men, de bjöd på underhållande hockey och matchen blev ju riktigt spännande vissa stunder..
Hoppas de bjuder på nått liknande idag! :)

nu ska ja lägga mig i soffan och må hur bra som helst!
ha en bra sönda! :)


gammal bild från när vi körde painball i Hoting sommaren 2007,
kommer aldrig någonsin göra om de igen, ALDRIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback