femton

men pjuu.. nu har ja äntligen publicerat resumén som ja tjatat om, tro mig.. jag ångrade mig bittert att ja lovat en när ja börjat skriva den! :p haha! men nu är den gjord, så varsågoda, njut av mitt 2010! ;)

de har iaf hunnit bli den 12 januari och tiden faktiskt rusar.. Mycke som står på i mitt liv just nu! blandade känslor x 1000.. jag är en grubblare och de är inte en egenskap ja gillar hos mig själv, verkligen inte!!
ska försöka ta lite lättare på livet från och med nu! försöka!
Men ja ska inte klaga, jag mår bra och har människor omkring mig, som ja bryr mig om och som ja vet bryr sig om mig, varje dag.. då kan man kalla sig lycklig!
vackans stora frågetecken är vad ja ska fylla min lediga helg med som kommer snart..
 Alternativ nr 1: åka till hoting dirre efter jobbet på fredag och följa med familjen upp till fjälls,
 Alternativ nr 2: stanna i stan och bara vara hela helgen, spendera tid med sandra och kolla på enkronasmatchen på lörda, kanske till och med blir hockey på sönda med..
 Alternativ nr 3: åka till hoting efter jobbet på freda.. försöka hinna träffa småtrollen på eftermiddagen och spendare kvällen med mamma och pappa och sedan åka hem till stan igen på lördamorgon när familjen drar till blåsjöfjället!
- tål att tänkas på känner jag! 

aja, nurå? kom hem från jobbet för en stund sedan, har hunnit krycka i mig lite lunch så nu tänkte ja åka och hälsa på malin en sväng innan ja ska iväg och träna! 
Efter träningen är ja bjuden på midda hos fröken ingebrigtsen så de ska bli mysigt.. får se vad resten av kvällen har att erbjuda.. kommer bli bra hursom! :) 

ha en bra onsdag! tjaao! 


Min favoritlars och min favoritsandra! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback