arton

Ledig lördag hörrni, de känns bra.. hur bra som hels faktiskt!
Igår va vi som ja nämnde på hockey i brunflo, matchen va ingen höjjdare och när det stod 11-3 efter 2a perioden åkte vi hem igen. Vi tyckte de lät som en bra idé att göra ett besök på pause istället och så blev de..
De va mysigt, jag tog en chailatte och njöt av den länge och väl innan fröken blev fruktansvärt trött och åkte hem.. de andra avböjde samtidigt som mig! :)
När ja kom hem la ja mig i soffan och kollade på tv, somnade visste och vaknade som tur va inte så länge efter så ja flyttade mig till sängen..
En väldigt lugn och välbehövlig fredakväll.. verkligen!!

Nu sitter ja här, har precis vaknat och nu ska ja bege mig på gymmet..
Dagen kommer sedan erbjuda match mellan öhc och asplöven, de blir intressant. Senare har ja hört ryktas om att de blir bowling med ett skönt gäng människor.. känns som även denhär kvällen kan komma att bli bra!
Jag Gillar Livet, även fast de är onödigt invecklat just nu..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback