trettiofem

nu har ja varit slarvig igen, men vänner.. de är fullt upp hela tiden och det här mad bloggandet kommer inte i första hand, så ni får leva med det ojämna skrivandet..
Jag tänker inte skriva om helgen i detalj men i stora drag har den har bestått av: Födelsedagsfirande,jobb, fotboll, hockey.. VÄÄÄÄÄLDIGT lite sömn har det blivit men wtf, jag är bara ung en gång! :D

bjuder på några bilder från fredagens bravader, min bästaste vän i hela världen sandra sannemo fyllde 21 barre! <3




























Ajja, de finns hur många bilder som helst och nu tar mitt tålamod slut så detta får duga! :)

annars då?
redan tisdag och jag har gjort bort första arbetsdagen på den här veckan..
igår va ja ledig och då blev de en sväng på stan med sandra och sofia, träning på gymmet och en dejt med instruktören som gav mig lite fina tips och ideér så nu är jag taggad som tusan till att börja träna mina muskler på allvar! ;)
När ja kom hem från träningen åkte ja på frösön på mysfika hos sandra och victor med fina människor.. Himla fin måndakväll ändå!
Nu ska ja byta om och ta en prommis in till stan, möta upp sandra och göra några ärenden.. sen blir det nog en sväng ner till badhusparken! JAG BARA ÄLSKAR ATT MEDVINDER HAR ÖPPNAT, och att de vanliga vårmyset nere i finafina badhusparken har kommit igång igen! MUMS! 

/ E <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback