trettioåtta

Vart ska ja börja?
Håkan Hellström igår va köööööööng! I över två timmar spelade han och de kändes som en kvart.. Jag tänker inte ens börja att skriva om detaljer, för det skulle bli orättvist!
de va iaf brabrabra!
   När konserten va slut tyckte jag och min älskade vapendragare att de va alldes för tidigt att åka hem till ingenting klockan halv ett så vi gick i vanlig ordning och ställde oss i kön till Olearys, :) de va intressant upplevelse att va där nykter (så gott som iaf) men de va roligt,! vi va där ungefär en timma innan vi sedan begav oss hem för lite sömn, och jag kan säga att jag somnade med ett leende på läpparna, av fler än en anledning!
 Livet är bra konstigt, hjärtat och hjärnan är fan inte bra på att samarbeta, de har ja konstaterat- många gånger! Om dom började att samarbeta skulle allt va så jävla mycke enklare, så är det bara, PUNKT!

Ajja, sönda idag och vi får se vad denna dag hade tänkt att bjuda på.. ska iaf iväg på gymmet nu och sen kan ja tänka mig att de kanske blir hockey i brunflo- men de återstår att se!


Jävligt suddig bild, men trot eller ej så äre Självaste håkan H på yran - 06!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback