fyrtiosju

Tillbaka hemma i mitt lilla hem i östersund igen, eller ja kom ju faktiskt igår kväll!
Ett dygn i Hotng och ja hann med de mesta.. fick massor med tid med nära och kära, en liten nostalgitripp då ja kollad epå hcokey i björnhallen, mammas goda mat och ja.. mer än så hinner man ju faktiskt inte på 24 timmar.. men de va skönt! :)

Dagen har bestått av jobb, sen har ja hunnit med att fara ut på stan och fixa några ärenden och till och med dammsugat och torka golven här hemma, de va välbehövligt så nu är de fint här tills mor och far kommer på fredag!! duktigt av mig!
Har även tagit mig i kragen och beställt klipp och färg till mitt hår, de kommer svida i plånboken men de kommer va värt de, de vet ja.. längtar veeeerkligen tills på onsdag när ja får sätta mig i frisörstolen och säga "du får fria händer, bara jag har längderna kvar".. hoppas nästan de blir något galet, men om ja känner mig själv rätt så kommer ja fega ur och komma därifrån med en liten toppning, men än så länge känner ja mig peppad på nånting nytt! så vi får hoppas de håller i sig!

Annars då? fröken längtar sjuuuuukt mycke tills på fredag då det vankas utgång.. pepp pepp pepp!





kärlek!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Men sjukt snygg Emmi då!;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback