fyrtiosex

Fråga mig inte vad jag gör uppe denna tid på en söndag i Hoting.. för jag har inget bra svar, dessutom har ja redan varit uppe i snart två timmar..
herre gud!
De va faktiskt min kära lillebror som ringde och väckte mig vid åtta.. var helt bombis på att nu får ja åka och hämta han i dorotea eller nånannanstans där han inte ska va på en söndamorgon, men otroligt nog va han hemma hos sig inne på byn och ville bara komma hem till mamma och pappa.. och snäll syster som ja är kliver ja upp och åker in och hämtar han..
Vi tog och käkade frulle tillsammans och nu sover han igen, i sitt pojkrum.. Jag ska göra detsamma- gå och lägga mig igen, fast ja tror ja tar soffan! mysigt de är att vara hemma!
Åker tillbaka till stan i eftermiddag så nu ska ja njuta av familjens sällskap hela dagen!

Ha en fin sönda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback