fyrtiofem

Befinner mig i Hoting hemma hos mamma och pappa i skrivandes stund..
Kom hit vid ett tiden idag, sen dess har ja hunnit med Middag i Dorotea hos Andreas, therese och barnen! <3 , hann även med att träffa farmor och farfar! :) mysmysmys!
När ja kom hem så åkte ja till mormor, vi kollade på hockey och blev bara förbannade- men de va trevligt ändå, min mormor är så jävla bäääääst!
Blev även uppvaktad av både mormor och av ingrid och anders ikväll eftersom ja inte kommer hinna träffa dem något mera innan min födelsedag som är på torsdag till veckan.. jag Fick pengar och av ingrid och anders fick jag 9 stycken lasse åberg glas till min samling, finafina presenter.. Om de skulle hända att ja inte fick något mera så skulle ja va nöjd ändå. :)
Försöker faktiskt glömma att ja fyller år snart, ja vill inte, inte, inte , inte bli 21- de låter så vuxet och tråkigt.. ja kommer fortsätta säga att ja är 20, de låter lagom- lagomt ungt och galet liksom! ja gillar att va 20, inte 21. NEJ NEJ NEJ! sådesåå!

Igår hade ja den finaste dagen på väldigt länge.. Ett fint morgonpass på gymmet och nya 11 km på bandet som gick så jävla bra, !
Sen dusch och ut på stan för en lunch på lilla siam med annamarica, en sväng på stan och jag inhandlade en byxdress som ja ska inviga nästa helg då det vankas utgång.. en rejäl sådan också, jag längtar redan!!!!:) När anna sedan åkte hem för att förbereda sig för jobb mötte ja upp sandra och finis jossa som va på besök.. vi gick en liten sväng till innan vi sen gick och handlade för middagen och sen gick hem och lagade den.. vi åt tills vi sprack typ och sen bestämde vi oss för att åka in till stan, blev trevligt häng på vårt favoritställe- pause, såklart och sen for vi hem (efter många funderingar om vi skulle gå på olearys och kika läget)  och satte igång en film, dock somnade både jag och jossa så den va nog inte så bra.. haha!
- En lugn och fin dag med fina människor kan aldrig bli fel,  igår blev de perfekt! <3 TACK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback