fyrtioett

Och till en händelse som rör hela världen, och som jag inte tror att någon har missat.. Peter "foppa, kungen, legenden, guden (osvosv)" forsberg har lagt ner.. han har slutat, slutat spela hockey.. Vet inte vad ja känner.. en del av mig säger att de va på tiden, han har kämpat sjukt länge utan att bli bättre.. han har försökt och försökt och de har liksom aldrig lyckats för honom de senaste 8 åren, MEN den största delen av mig känner vemod, sorg, besvikelse.. jag kan inte riktigt sätta fingret på känslan men ja antar att man vänjer sig.. Han kommer hur som helst alltid vara guden av hockey, en stor förebild för alla hockeylirare och ja.. alla kommer nog minnas honom som den grymma spelaren han är/va!
Tack foppa!

Streamade hans presskonferans igår och herre gud, känsligt värre!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback