en väldans fart

livet är i full fart framåt mot finare tider.. har gjort en massa saker som fått mig att må såå mycke bättre..
jag har tagit ett beslut nu som verkligen har fått hela mig att bli 100 kg lättare.. , - jag ska börja plugga!
det känns oerhört bra! I måndags pratade jag med min chef på jobbet och kan nu berätta att jag har sagt upp mig, så från och med december i år kommer jag inte jobba mer på mitt jobb.. Det med väldigt väldigt väldigt blandade känslor.. vet att ja kommer sakna mycket, men vet även att de finns saker ja inte kommer sakna..
Jag kommer att sakna många av mina patienter, jag kommer att sakna många av mina finafina kollegor, jag kommer säkerligen sakna lönen varje månad den 25e.. Men ja kommer definitivt inte sakna att gå på jobbet när alla andra slutar, att jobba helger och känna mig alldes för låst när ja vet att ja ska jobba varannan helg! jag kommer INTE sakna att jobba jul, påsk, midsommar osv.. Så övervägande känns de bra och de känns verkligen hur fett som helst att ha en ny utmaning framför mig.. längtar verkligen efter att få sätta mig i skolbänken igen.. tro det eller ej! :)

så nu vet ni de!

Idag är jag ledig och jag har haft besök av min fina vän Malin norren.. vi har lunchat, varit iväg på lite affärer, surrat, kollat på film och bara tagit de lugnt, fin dag! tack babe! <3


Kommentarer
Postat av: sara

Du är Grym !! <3<3<3

2011-08-30 @ 17:15:43
Postat av: sofie

spännande, emilinda! men jag är nyfiken, vad ska du plugga? kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback