sextiofem

nu är ja här igen.. gladare än någonsin!!!!!!! :)
Idag är det inte vilken torsdag som helst utan det är skärtorsdagen och inledningen på min absoluuuuuuta favorithelg är här!
Påsken är de bästabästaästa ja vet och den här kommer bli peerfekt!
Jag har semester och idag när jag slutar klockan 16 kommer min bästa och hämtar mig och vi åker upp till jorm- där väntar familjen och det kommer bli 4 underbara dagar men alla mina favoritpersoner- de va länge sen hela lilla familjen va samlad så nu ska ja verkligen njuta!

Det enda jobbiga är att ja nu först måste avverka 9 timmar på jobbet, men ja antar att ja står ut!

Hoppas ni får en fin påsk, de ska ja som sagt ha!

PUSSSSSS! <3



lillen, påsk - 09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback