vad är damp?

blev som sagt ändrade planer och ingen göteborgsresa för mig, pga tidsbrist. Hade gärnagärna åkt, men med missförstånd hit och dit blev det tillsslut som de blev och hela dagen idag har ja gått omkrig med ett jävligt smutsigt samvete..
men men, jah kunde inte göra annat..
Aja, fick istället en dag helt utan planer, vilket var rätt välbehövligt. har hinnit med massor!
 Lunchat med malin, storstädning av lägenheten, slängt alla blommor från ballkongen (nu äre höst på riktigt), tagit en långprommis, myst på valla med malin igen och ätit världens godaste morotskaka, och sist men inte minst har jag hunnit med att träffa anna och arvid en tväris! :)
Torsdag i morgon och så står det åter jobb på agendan. 7-14.30 och då kommer min favorit S till mig och ennu en helg får ja spendera med henne! :) mysmysmys!
På fredag bire utågång med finaste tjejerna, så några bra dagar väntar mig nu OCH en jobbhelg som är lite mindre roligt, men de funkar! :)

Min lillisbror ringde mig idag också och informerade mig om att han ska bo hos mig i två eckor nu när han ska jobba här, de blir nog mysigt! som old times liksom ;)

Annars längtar ja hem för att få träffa tea och neo.. jag vill ju se lillprinsessan, hålla henne och snusa på bebiis!!
ska försöka lägga in en resa hemåt nu inom de närmaste veckorna! MÅSTE!


    

tjaaaao!


Kommentarer
Postat av: sofiai

utdrag från wikipedia - "damp är en svensk neuropsykiatrisk diagnos diagnos som bland annat innebär koncentrationssvårigheter och nedsatt motorik." ;) du är bäst

Postat av: vickis

jag har tenta på bla DAMP imorgon, då du kan fråga mig =) Pussis på bästis emilindis!

2010-09-30 @ 18:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback