tid för mig själv!

GÄNGET, heeej!
Nu är snart tisdagen också slut och jag kom precis hem..
Har jobbat hela dagen, 7-14.30 och sedan varit på ledsagning- ! vi var och badade på storsjöbadet precis som alla andra tisdagar! :)
När vi badat och gjort klart så sa jag hejdå till min vän och hon tog bussen hem, själv tog ja mina två ben och prommenerade hem, sååååå otroligt skönt i de här underbara vädret! jag tror knappt de är sant, hoppas verkligen det håller i sig nån vecka till så vi får fint när vi ska upp tills fjälls och rida i två dagar! :)

Ikväll ska jag verkligen bara slappa, känns helt otroligt skönt, ska bara vara för mig sälv, slökolla på idol och må rikitgt rikitgt gott! :)
I morgon börjar jag inte jobba fören 16 så innan de hade jag tänkt hinna med en del ärenden och såklart en långlång prommis om vädret är lika underbart som nu!
Hoppas ni också passar på att njuta av vädret för snart blire vinter och allt föör kallt!

heeeeeejee!


Tran -06


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback