Söndag och mys!

Herre gud, nu har ni blivit heelt ovetande om vad som hände ri mitt liv enda sen i torsdgs! :p
I torsdagskväll kom iaf fröken sannemo till stan, jag och sofia mötte henne åp bussen och sen blev det paushäng en stund innan ja kilade hem till lugnvik och de hem till sig!
Fredag stod det jobb på agendan och sedan en lunch/midda på stan innan jag och lilla blå styrde mot ström för hockeyträning! :( roligt som alltid och jag älskar sporten, ibland (väldigt få tillfällen) funderar ja på varför i hela friden inte jag föddes till grabb, de hade vara mycke enklare då! :p men oftast gillar jag ändå mitt jag, det kvinnliga! :p haha!
När ja kom hem från ström så väntade en kväll med discobowling och brudarna.. som väntat sopade jag banan med hela bunten och jag vann! såå grattis till mig där! ;)
Lördag, jobb igen till 13 och sen efter de så for jag och sandra och kollade lite fotboll. kallt som fasen och jag kom på (igen) att ja inte gillar att kolla på fotboll usch vad tråkigt de är!
I alla fall så plågade jag mig genom en del av matchen tills ja lyckades få med mig fröken att hämta sofia, vi åkte på maxi och handlade och sen blev de middags/vin/film/ost&kex mys på hög nivå tills john blund kom och hälsade på!
Klockan ringde halv sju äen idag och det var jobb som gällde!
slutade dock elva så idag har varit en skön dag med mycke sandra tid! När jag slutade åkte vi på stan och solade, vidre till sofia och sa hej och sandra fixade till sig!
Sen åkte vi till lugnvik och sandra hjälpta mig att slinga(?) håret! det blev fruktansvärt blont och jag är inte van de så de känns knasigt, men de blev rätt så bra ändå.. bara jag vänjer mig så!! När klovkan va halv fem tog vi våra ben och gick till zhallen för att kika när öhc tog sig an huddik, ingen rolig syn och det blev näst intill lekstuga och 1-4 till bortalaget! :/



Nu är jag hemma och mår sjukt gott, han kollat på ensam mamma söker i mjukiskläder och bara bara myst! :)
ska fortsätta mysa nu tills jag ska ställa klockan och gå och lägga mig igen!
I morgon klirrar det i kassan med vuxenpoäng när jag böjar på min fasta tjänst på jobbet,;)
Hela veckan består då såklart av jobb , som alla anda veckor nu framöver, men den kommer även bestå av en snabbtripp ner till göteborg(!)! jag ska hänga med maria ner med malin och marias flyttlass, vi åker på tisdag kväll och kommer hem nångång under onsdagen senare del, kommer äkert bli en trevlig men väldigt intensiv tripp! :)


Bilden är snodd från malin!  måste säga att ja älskar den! :p

Ne, nu ska ja fortsätta ligga i soffan!
Hoppas ni haft ne bra helg mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback