Mysfredag!

Idga är det fredag och det innebär att det snart är helg, och en annan sak! min första lediga helg sen juli(!) tror ni det är smått sköönt eller? :)
Det känns faktiskt riktigt overkligt!

Idag är även min första lediga dag i hoting, jag insåg att de inte fanns så mycke nytta för mig att göra där så ja sa snällt att ja kunde vara ledig idag, de kan ja behöva !:)
I morse klev ja upp tidigt, hjorde frukost och tog ner tidningen till mitt rum, satt i lugn och ro och läste och myste på en stnd.. sen klev ja upp hoppade i kläderna och gick ut på en prommis, sen skrev sara som kom hem från stockholm i natt och ville gå ut en sväng, så då gick vi en sväng till..
huuuur bra som helst att ja hann träffa henne en sväng också nu när hon kom hem, så himla precis att vi va hemma samtidigt! :) ROOLIGT! <3

Nu sitter ja på ovanfjäll och snyltar lite internet här inna ja ska fara till mormor och få en matta som ska med hem till stan och sen ska ja passa på att städa bilen!!

När mamma slutar idag så kilar vi upp till jorm och de ska bli såå himla skönt, en hel helg med inga måsten alls.. mums på det!
Sen på sönda åker ja till östersund igen och jag skulle ljuga stort om ja sa att de inte skulle bli skönt.. för nu längtar ja verkligen hem till mig själv! verkligen!

Ne, ha en bra helg, de ska ja verkligen ha!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback