men hörde ja att de va fredag i morgon eller?

Alltsåm i morgon äre fredag OCH den 1a oktober, det innebär att jag har varit utan godis i 6 hela veckor (förutom en liten chokladbit som råkade slinka ner när jag inte va i mitt bästa tillstånd om ja minns rätt), det innebär också att jag och mina fina tjejer ska ha en hejdundrandes kväll!
dock finns en baksida på allt och jag jobbar HELDAG på lörda, så ja ska (försöka) ta det en liten gnutta lugnt, meen jag är ung och jag klarar allt, nästan! ;)

Ikväll har jag varit på stan och sett på mittpunktens och dancehalls modeshow,  den var grymt bra och underhållande. Min fina prinsessa Annis va en av modellerna och hon lyste!! :D
tog många bilder så i morgon kanske ja bjude rpå någon om ja hinner få in dom på datan!!
Fina sannemo är i stan också, men ja vet inte vad som hände, verkar som om ja blev brädad ikväll för nån snyggare jävel, meen de gör ju ingenting! ;)

Annars så rullar livet på, tre dagar till ledighet och jag längtar!

tänkte sova en sväng nu, och ni- jag har bara ett hjärta! puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback