men bra dag eller?

Har spenderat hela dagen med malin, vi har  kikat runt lite på stan och så.. hon följde även med mig på elgiganten och när jag ut därifrån va ja 7700 kr fattigare och två kameror rikare, så nu ska ja fota som aldrig förr! ;)
jag är kär i båda två, sådeså!!

När vi va klara for vi hem till mig, käkade lite och sen fixade vi med lite tavlor och sånt som skulle upp! Efter det kilade vi till ström, ja skulle på hockey träning och malin passade på att följa med och träffa nära och kära!
OCH tror ni ja är glad nu eller? jag älskar ishallar, jag älskar hockey, jag älskar det faktiskt, MUMS! <3
fick även träffa fröken sannemo en sväng och det gjorde verkligen inte saken värre..

en heelbra dag helt enkelt!
Hoppas ni haft de meeeeed!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback