hur gör man me rise här då?

nu har tisdagen också snart passerat, men jag har hortfarande en lång tripp framför mig!
Idag har jag jobbat ett 7-12 pass, sen kilade jag ut på stan och gick in på telia (som jag skulle ha gjort länge nu) och arbetsförmedlingen (samma där) så nu är dom sakerna ur världen och de känns skönt! :)
gjorde även lite andra ärenden och handlade lite till middagen,! Nu har ja precis tryckt i mig den och jag måste säga att jag är en riktig mästerkock!! :P
haha!
efter jobbet idag har ja även hunnit tagit en dusch och sedan lagt mig på soffan och försökt slappa nån timme så jag ska va pigg senare! :)

ska försöka sova någon timme till nu och sedan ska jag åka till Maria för att sedan börja köra mot Göteborg,
Det är bara såå Myyysigt att åka bil när de är mörkt, så de här kommer bli toppen! :)



Miss my baby B!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback