hem till byn

god förmiddag!
Klockan är halv elva. om ca 1 ½ timma kommer sofia och hämtar mig och vi åker vidare mot Hoting!
Jag har massor att göra innan dess, duscha, fixa, packa, plocka ihop så ja kommer hem till ett fint hem i morgon kväll osv.. de är mycke grejjer för fröken wallins organisationsförmåga ska ja tala om för er!! Men jag tror ja klara det galant, faaktiskt!
I morse klev jag upp strax innan nio, hoppade i kläder och skor och gick en långprommis.. när ja kom hem igen tog ja cykeln och kilade till OK för att hämta mitt paket som kommit frå ellos, som väntat så va jackan grymt ful och den kommer skickas tillbaka fort som tusan! :p
men de va ju iaf värt ett försök.. fick ju trots allt 50 % på den!

ne, nu ska ja duscha! heeejs ! <3



jag och min vackra kusin! KÄÄRLEK! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback