Halva dagen!

Herre gud, klockan är snart tolv. den här dagen har sprungit iväg..
Klockan ringde tidigt i morse och jag gjorde mig i ordning för första skoldagen! (haha)
Cyklade in till stan och mötte upp anna och arvid (jag och arvid går samma matte kurs så vi gjorde sällskap dit) Och därefter gick vi till miun!
Lektionen satt igång och jag med min dåliga inställning ville från första sekunden döö, läraren verkade faktiskt heelt okej och han är i vanliga fall gymnasielärare så de känns bra, då är han van att förklara på liiiite enklrare vis i alla fall!
När 2 timmar hade gått va lektionen slut och jag gick ut och var så deppig man bara kan bli.. usch ja vill ju verkligen inte plugga matte?

MEEEN nu såhär två timmar senare har jag tänkt en del och jag har kommit fram till att livet kommer aldrig att vara en räkmacka, de är inte alltid enkelt.. ibland måste man kämpa lite och de är just de jag ska FÖRSÖKA MED. jag ska ge det några veckor och se hur det blir! Om ja fortsätter elle rom ja skiter i det!
Även att jag börjar tvivla på om jag verkligen vill bli ekonom och i och med de är denna matte helt onödig för mig.. Men som sagt, de ska få några veckor iaf! :)

Nu sitter jag Hos fröken norlén å valla och vi ska snart åka in å göra lite ärenden innan jag sen börjar jobba 16!
Tjaao!



HAHAHHAHAHAHAHHHA, en sjukt gammal bild ja hittade på malins dator!
Tydligen nångång jag färgade håret på strömsundstiden! :p


Kommentarer
Postat av: Malin

hahaha, du är alltid lika fin! ;) <3

2010-09-02 @ 15:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback