finaste dagen!

Igår kom vi hem till hoting vid 15 tiden.
Jag åkte direkt upp till mamma på jobbet och var där med henne en timme innan hon slutade, då åkte vi på affären och handlade så vi kunde laga middag när vi kom hem! :)
efter middagen så åkte vi iväg för att fira Olivia som fyllde 15 år, så de blev tårta och massa smarrigt (och onyttigt)
efter det åkte vi hem och kollade på idol..
de är så mysigt att vara hemma i hoting, i mitt stora hus och med min amma och pappa kring mig hela tiden! mysmys!
efter idol passade jag på att sola en helvtimme och sedan chillade jag bara tills jag tyckte det var okej att gå och lägga sig, blev med andra ord en rätt så tidig kväll för fröken!
I morse klev jag upp klokan åtta och klev ut i höstvädret för en prommis.. jag gick runt vattentornet vilken kändes som en perfekt runda, 2 timmar frisk, solig höstluft. hur skönt som helst!
Kom hem, sola igen (bäst att passa på när man är hemma, gratis är gott! )
Sedan duschade jag och tog det lugn, tankarna var många när jag visste att det närmade sej det vi nog alla har gruvat oss inför länge nu!
fixade mig innan resten av familjen kom hem för att göra desamma!
sedan bar det av mot tåsjö för att ta farväl av allas våran Pecka! och vilken begravning sen.. så otroooligt fin rakt genom men också så fruktansvärd jobbig..
Gustav och Louise sjäng och spelade så himla bra, allt va bra, fint och ett perfekt sätt att säga hejdå!
Så nu är det gjort och av hela mitt hjärta hoppas jag att pecka har det bra där han är nu och att vi ses igen, när det är min tur att gå vidare till den bättre av världar! SOV GOTT PECKA, och tack för alla galna minnen med dig!


Efter begravningen och minnesstunden bar det av hem och sedan direkt mot bussen och hem till stan igen, så nu sitter jag här och ska faktiska snart gå och sova, ska ju trots allt upp 6 i morn och det har varit en lång dag!

I morgon är det den 11 september och de är inte direkt en dag som har fina minnen.
Men de är i morgon och de tar vi då!

godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback