aldrig nöjd

men blir nog aldrig helt nöjd? eller vad tror ni?
Jag brukar sitt aoch fundra en hel massa för mycke när jag har lite och göra och jag kommer alltid fram till en massa saker, men är fortfarande så förvirrad över de mesta!
Jag har kommit fram till att jag förstår inte varför jag inte är nöjd, egentligen!
jag har världens bästa familj, världens bästa vänner, en fast inkomst varje månad, jag är frisk som en nötkärna, har fått uppleva en helmassa saker i mitt liv, har planer på roliga saker som ja vill göra innan jag dör och som ag vet att jag kan klara av. och de är inte allt, jag skulel väl kunna räkna upp huuur mycke som heslt som jag har , men de tänker ja inte göra! :p
Alltså egentligen borde jag vara sjukt nöjd, men än hur bra man har det så är man nog aldrig helt nöjd? eller, kan man bli de?
Aja, de här var ett himla onödigt inlägg som säkert inge uppskattade men i alla fall, grattias till er som läst er genom skiten! ;)

sitter iaf nu och försöker varva ner efter en kväll på jobbet, den har gått bra och i morgon jobbar ja ett kortpass igen, 7-12. Om det är fintväder i morgon också så SKA jag ta mig ut och fota, jag ska bara de!
Sen ska ja försöka sova lite i morgon också så jag orkar med natten i en bil!!


men nu mina vänner ska ja faktiskt lägga mig under täcket och mp riktigt, riktigt bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback