vart ja än går!

kortdag idag med, slutade 12 och sen dess har jag hunnit med att fixa en massa grejjs på stan, tvättat bilen och handlat en del saker till mamma!
jag är faktiskt ganska så effektiv, bara ja vill! :)
tisdag idag och det innebär träning i ström men eftersom de är sjukt äckligt väglag nu för tiden och helst idag så åker jag inte, känns bara jobbigt att måste sitta på mer än helspänn både dit och hem i mörker när jag är själv, sååå för komp sitter ja nu här i träningskläder och ska fara ut och springa, som alla andra dagar, tråååkigt. hade 894375 ggr hellre fått lira på isen.. men men!
som sagt, ska snart bege mig ut.. men ska låte äpplet ja nyss tryckte i mig få glida lite längre ner i magen först! När ja kommer hem ska jag laga middag till mig själv och njuta länge av den.. sen tänker jag låta mig själv slappa resten av kvällen! mysigt!

btw så kommer helgen att bli grym, längtar redan! synd att ja måste jobba bara! :/

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback