slarv!

Vilket slarv, nu har jag väntat alldes för länga med att skriva här igen!
men helgen har varit fullsmockad!
Mamma har varit här och vi har myst med kerstin och annamarica! Men dock en massa mys har vi hunnit med en hel massa nödvändigt också!
På fredagen så kom mamm aoch kerstin hit, då hade jag och anna lagat middag! regnbåge, ris och citronsås. Självklart en härlig sallad till! :)
massa prat, skratt och vin bjöd kvällen på och det var sjukt roligt!
När klockan närmade sig 12 så var de andra trötta, jag själv tyckte de va tråkigt att en fredakväll skulle sluta nu så ja åkte vidare till stan och mina fiiiina tjjer som skulle ut på olles!
SJUKTROLIG KVÄLL! mums!
 
sen fortsatta helgen och på lörda hade vi bokat bort på lilla siam, finns inte mycket att orda om. fantastisk thailändsk mat och gott vin! :)

söndag igår och jag och mamma fixade det sista och sen åkte vi mot hoting, mormor fyllde 83 år igår så jag åkte hem för att fira henne, de gjordes med smörgåstårta. kunde inte ha blivit bättre! :)
Min mormor är den bästa som finns, har sagt de förut och tänker göra de igen! De är en kvinna ja ser upp till och hon har satt djupa spår i min personlighet! jag är så glad att jag har henne! <3
Efter firandet och middag hemma så åkte jag hem till stan igen med arrebarre! så de blev en snabbvisit i hoting!

månda idag och jag är ledig, ska ta mig ut på stan nu för att köpa några ramar och sätta upp lite foton! :)

hoppas ni haft en bra helg! :)


våran morochdotter kväll som inte kunnat blivit bättre!

 
Fasters fina hjärtan!! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback