patetiskt!

ja, ju mer man funderar desto mer kommer man på hur patetiska en del människor är, men dom är inte värd min energi så jag skiter i dom helt enkelt!!

Dagen har varit kanon!
ställde klockan på halv nio idag men hann bli väckt innan av ett telefonsamtal. var väl egentligen skit samma, 10 min hit eller dit!
drog iaf på mig löpkläderna och öppnade dörren, där stod finis sannemo helt plötssligt och ville ta sig in, vilken trevlig överraskning!;) med den fina överraskningen i sinnet kilad eja sen ut å sprang min runda! den måste dock utökas med nån kilometer snart men de känns jobbigt för min runda är ju så bra!
får ta och fundera på hur ja ska lösa de (shiit vilka problem ja har känner ja) hahah!
senare kom ju nina och theo och idag va prinsen vaken en hel del så de va roligt, han är så fin de där charmtrollet!! :)
vi åt världens godaste pajj till lunch som mästerkocken (jag) hade lagat!  och sen chillade vi restan av tiden!
När de åkt hem åkte ja vidare till storsjöbadet och plaskade som vanligt!

tisdag i morgon och då blire jobb igen!

förresten, börjar redan fundera på helgen. vet inte sist ja hade en ledig helg som är heeeelt oplanerad, känns sjukt konstigt men samtidigt skönt!
kanske ska ta och åka till hoting en sväng om det inte dyker upp något!
Det återstår att se! :)


Kommentarer
Postat av: sofiai

haha, vilken gammal bild :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback