på banan!

tisdag och ja kom nyss hem från jobbet! :)  Har hunnit slänga i mig lite mat också faktiskt! :)
Nu tänkte ja slänga mig på soffan och ligga där några minuter sen ska ja kila upp på lillänge och testa min älskade jacka! HOPPASHOPPASHOPPAS jag älskar den! Om ja inte gillar den ger jag upp och köper en fjällis, även fast jag hade sagt till mig själv att ja inte vill ha någon fjällräven jacka! men dom är ju faaktiskt riktigt snygga och jag är lite smygkär i dom!
men ja hoppas på min haglöfs!! :)
När ja varit där kilar ja direkt till ström för att träna och jag längtarlängtarlängtar! längtar efter att få va med min agnes och jag längtar efter att få dra på mig grillorna och köra! I love iiiiit!

men nu ska ja som sagt slänga mig på soffan nåra minuter!
Ha en bra kväll! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback