lycklig tjej

Jag brukar ibland grotta ner mig i mina egna tankar, helst när ja är ute och löper/prominerar osv, man har så mycke tid då!  de gillar jag!
Jag är verkligen lycklig som har så otroligt många vänner, många vänner som ja känner att ja kan lita på och som jag vet finns jämt, natt som dag om ja skulle behöva dem!
Jag brukar också tänka på hur olika alla är, endel av dem som ja räknar som mina närmsta vänner kan det dröjja veckor mellan gångerna vi ses eller ens hörs av, men man vet ändå att de finns där! Det tycker jag är riktigt äkta vänskap! Jag har massa massa vänskap!
Lika väl som att man inte hörs med en del så ofta så finns det dom som man pratar med flera gånger per dag också, Som är allra, allra närmast och som vet precis allt om en, vad man gör och allid har koll, alltid vet om man har en bra eller dålig dag!

På senaste tiden har jag vetat om själv att jag inte mått så bra, de har varit mycke käsnlor hit och dit och mycke omställningar i mitt liv.. men jag har hållit skenet uppe (trodde jag).
Många har frågat mig hur det är med mig och att de ser att något är fel, många som jag verkligen inte trodde skulle se, sånna här vänner som ja absolut älskar hur mycke som helst, men som kanske inte är allra närmast.. varje gång har jag blivit förvånad, men samtidigt så jävla glad!
Riktiga vänner ser genom fasaden och jag blir bara mer och mer övertygad om att det är Jag som har de bästa vännerna i världen!
Ni vet vilka ni är och taaaaaaaaaack för allt! tacktacktack!






Till nått annat, ikväll tog ja tag i min lathet och for ut och löpte, har inte löpt på några veckor nu för jag har inte alls haft någon insperation..
Men inspirationen är tillbaka och de blev inte sämre av att de gick KÖÖÖÖÖNG ikväll, faktiskt riktigt fin tid på 6 km för att ha legat på latsidan en stund, så nu är fröken på banan igen och nu tänker hon hålla sig där !;)

nu ska ja hoppa in i duschen och sen mysa i soffan!

PUSSSSSSSS! , <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback