Hoting

Idag efter jobbet tog ja min brumbrum och kilade till hoting på mitt reservhjul! detta resulterade i att ja höll på bli galen på vägen när ja bara kunde köra typ 90. blää vad trååååkigt!
Som tur va skulle räddningen komma i ström och där fick ja ett nytt däck så sista biten gick en gnutta bättre!!

under tiden i ström hann jag med en del, gick en till centrum för att kika lite och jag lyckades shoppa lite, fast faktiskt inte till mig själv utan till mina två älskade bustroll i dorotea! :)
Jag träffade även föredetta svärmor och svärfar på simon och OOJ vad glad jag blev att se dem, jag saknar dom faktiskt- varje dag! :) mamma nr 2 liksom! :)

glad i sinnet satte jag mig i bilen och fortsatte mot hoting och sen dess har det inte hänt så mycke, ätit middag, långprommis med mamma, hälsat på mormor och kollat lite på idol.. nu ska ja skanrt lägga mig i solariet tills ja inte orkar ligga längre och sen ta en långdusch innan ja ska gå och lägga mig i mitt flickrum för en god natts sömn! I morgon sk aja upp tidigt för att fara tilll dorotea och bror med familj, sen hem igen och vidare till Jorm!
Det blir ALLTID så himla intensivt nör man kommer till hoting, man ska hinna träffa alla och göra så mycke att 2 dagar känns on 2 timmar, men antar att de är så det är! jag får lära mig att leva med det!

men ja lever iaf OCH tro det eller ej så har mamma och pappa fixat sitt internet nu så är ja inte helt insnöad när ja åker hem, det gillas! :)
ha en bra helg vettja! PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback