helg- jobbhelg!

Igår blev det en spontan utgång med maria!
Vi drack vin, pratade, kilade på SOLO, drack underbara drinkar och alldes för många järn..
de va första gången ja gick på solo sen det öppnat, men alltså vilket ställe, östersund behöver verkligen de där och jag HOPPASHOPPASHOPPAS alla östersundare uppskattar de så de får vara kvar!
efter en stund där gick vi vidare till g3, de va kanske de sämsta vi gjort.. torsdagar är ingen hitt för en utekväll i östersund, de måste ja säga!
Men de va trevligt ändå, trevligt med spontnitet och trevligt med maria! :D taack!

fredag idag och som vanligt (trots utgången) vaknar ja hur pigg som helst vid 7-8 tiden, dock tvingade jag mig själv att ligga och lata mig till 10, då åkte träningskläderna på och jag gick ut i det kalla höstvädret för en promenad, mina ben behövde det..
Nu ska ja hoppa in i duschen och sen kila på lillänge och se efter om min jacka har kommit än, hinna laga en liten lunch/middag och sedan åka och jobba!
ikväll står det 16-21.30 på schemat och det kommer gå galant! Vad som händer efter jobbet är oklart men nånting hoppas jag på!
Sandra kommer ju till stan, men hon lär man nog inte se så mycke av ikväll ;) får nog gott vänta på min tur, i morgon med andra ord! ;)


ne, nu väntar duschen!
Vad ska ni göra i helgen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback