Fel Av Mig

fel av mig att hoppas på att vintern skulle vänta en stund till..
i morse när ja vaknade var det fortfarande vitt på backen ( inte mycke, men de lilla är deprimerande nog) och idag har det varit sviiin kallt!
snacka om att de ändras fort, igår när ja var ute och sprang så var det sjukt varmt, ja tänkte för mig själv att de va nästan samma känsla som när man springer mitt på sommaren, men höll på att svettas ihjäl!
idag är det tvärt om, sjukt kallt! jobbigt enligt mig! jag är inget stort fan av kyla faktiskt!

men nog deppat över kylan, ikväll ska ja ut på ön till anna, blir en mysig kväll med henne och tessan.. kan bli ett och annat glas vitt! kan inte bli annat än bra, och de känns grymt välbehövligt just nu!

så nu ska ja ta mig i kragen och ta mig ut och prommenera en sväng och sen göra nån middag innan ja ska infinna mig!

ha en trevlig kväll!




Kommentarer
Postat av: Therese

Vad hände med min lugg? Var jag så packad att jag inte hade vett att sätta upp den?? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback