är det okej att säga: det är bra! ?

nyss vare fredag och hala helgen låg framför mig..
nu i skrivandets stund är det redan söndagkväll ocj jag har jobbat klart för dagen!

helgen har varit grym, tänker inte gå in på några detaljer för det orkar jag inte men den har bestått av en himla massa skoj!
dömt tre hockey matcher, en helt oplanerad spontan utgång på olles med skönt häng, hann träffa massa folk som man tyvärr träffar alldes för sällan, fått en hel del tid med min twinnis sSannemo, jobbat, haft bakisdag idag (utan att vara bakis) med massa svullande! finfint alltså!
JAG ÄR LYCKLIG, kanske lyckligare än jag varit på massor av år och jag älskare!
är det okej?

Nu ska ja dricka oboy och må gott, sen sova!
I morgon kommer nina och theo hit, vi ska äta lunch och gosa, massvis!


hoppas ni haft en fin helg! PUSSS!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Gillar dej, din blogg och att du mår bra!! <3<3

2010-10-17 @ 22:45:48
Postat av: vickis

det ser ut som om jag håller på att elda upp mina skor :)

2010-10-18 @ 20:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback