1234

de är just vad klockan är.. rätt coolt, enligt mej! :p 

idag är jag ledig och klockan stod på nio, mötte upp sofia för en promenad, gick om solade och sen tog jag faktiskt bussen hem, det va så sjukt kallt att mina fingrar höll på ramla av så ja gav fan helt enkelt! :p
när ja kom hem så kokade jag havregrynsgröt (himelskt gott) och åt den i lugn och ro..
nu sitter ja här och ska snart hoppa in i duschen innan ja spyr av min egen solarielukt, usch vad det luktar illa alltså! haha!
sen är dagen helt oplanerad och de känns skönt! får se vad den har att erbjuda, skulle ha behövs åka på maxi och handla lite kanske?! återstår att se! :)
Kvällen kommer iaf bestå av massa tid med annamarica och vi ska på make up store på klubbkväll, kommer bli fint och jag har bestämt mig för att låta mig själv spendera nån peng där ikväll, va faktiskti länge sedan jag unnade mig någonting i sminkväg så d eär jag värd!!

Öhc har match ikväll också, de tar sig ann kramfors i Z ikväll och de va lite synd att de krockade med mina planer,! Meen, inte hela världen! kanske hinner se sista perren, vem vet !;)

Annars leker livet rätt mycke just nu och i morgon eller på freda kommer eric hit, sen är helgen fylld av roligheter och jobb.. kommer bli fett! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback