sjuk tisdag!

tisdag och dagen har inte bestått av så mycke mer än jobb..
jobbade 7-14.30 och trodde faktiskt ja skulle dö en smula innan ja fick gå hem..
halsen gör fruktansvärt ont och är svullen x 1000, kliar gör den med.. näsan är täppt, och ögonen kliar..  tror att allt sammans är en kombo mellan förkylning och allergi.. verkligen en super kombo, den rekomenaderar jag till alla som vill må som en kung! eller va? 

när ja äntigen fick gå hem åkte mjukiskläderna på och sen a ja mig på soffan, där somnade jag och vaknade två timmar senare.. de va skönt men inte hade ja blive nå friskare.. sen har jag hunnit få i mig en liten matbit, städat ihop lite och diskat bort diskberget!
Nu sitter jag med en kopp te och sen ska ja duscha en låååång dusch innan ja slänger ner mig i soffan igen och tänker va där tills ja vill sova! 
jobb nu onsdag och torsdag 7-12 korta pass så dom ska ja väl kunna stå ut, hoppas ja hinner bli frisk innan min jobbhelg börjar bara! 

de fick bli dagen inlägg, ack så tråkigt men wtf- ja orkar inte! 

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback