impad

jag är faktiskt impad av mitt läsarantal, dock är jag förvånad att de bara ökar när jag själv tycker min blogg är ett skämt! :p men de är grymt roligt och vilka ni än är ja gillar jag er! puss!

Livet är bra, förkylningen (allergin??) har blivit mycke bättre och jag vet inte om ja kan begära att bli så mycke friskare så länge grisen bor hos mig! :) Dock skulle halsen kunna bli en aning bättre men ja va iaf på HC idag och kollade och det var ingen halsfluss! tacktacktack för de!
Idag har ja jobbat, jobbade till två och sedan gick ja hem, for på och köpte de jag glömde handla igår och även en liten present till pappa som jag skickade iväg med posten..känner mig som en riktigt snäll och bra dotter!  Det är ju faktiskt farsdag på sönda, så om ni glömt bort de fick ni en påminnelse nu! haha! glöm inte era pappor vettja! ;)

ikväll kommer johanna till mig och vi ska äta och mysa.. de ska bli trevligt, ja gillar min lilla fröken karlsson en hel massa och nu ska ja rå om henne ända fram till jul, nu när hon blivit tillfällig stadsbo under sin praktik!! :)
Hoppas även på att fröken sannemo och herr andersson tar sig tid och tittar förbi några minuter!! gullgrisarna!!

I morgon är jag ledig och sedan jobbar jag helgen, dock äre min sköna jobbarhelg så jag hade tänkt hinna med att spendera en hel massatid tillsammans med min syster som ja aldrig fick!
Anna ska också vara kvar i stan i helgen så vi ska gosagosagosa!!

Nu till något heeeelt annat, jag behöver råd!
Nästa helg ska jag (som jag tror jag nämnt tidigare?) åka till sundsvall till hanna, hon fyller år och det ska firas.. på kalaset är det kändistema och vi ska klä ut oss! VIKEN KÄNDIS SKA JA KLÄ UT MIG TILL??? den som ger mig ett bra tips ska få något fint, loovar!
erkänner att ja är riktigt dålig på sånt, men tycker faktiskt de ska bli riktigt roligt! :D

nu ska ja hoppa in i duschen, ha en bra kväll!


lammnatta -07!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Men pluppan, Lady gaga, vem annars?

Postat av: vickis

håller med amanda;)

meen annars kan du ju köra på maria montezami: Ta med läppstift & en gardintofs ;)

2010-11-11 @ 16:44:10
Postat av: Emilinda

tanken har slagit mig, men de blir så mycke jobb! :p kanske ska köra på Montezami, taack båda två för tipsen- nu är ja en aning klokare iaf! :p

2010-11-11 @ 16:58:20
Postat av: Anonym

marilyn monroe!

2010-11-12 @ 09:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback