hatar rubriker!

från och med nu ska ja börjar döpa mina inlägg till 1,2,3 osv.. jag tycker seriöst att de är sjukt jobbigt att sitta och hitta på vad dom ska heta! hhaha!
känner att de är ett jävligt stort problem, släpper de där nu!

för övrigt har jag varit dålig på att skriva här nu på senatse tiden, men jag har så himla fullt upp hela tiden känns de som, om ja inte jobbar så äre alltid nått annat som ska göras!
Veckan har varit bra,! tänker inte gå in på några detaljer men den har bara kännt bra, frisk har ja hunnit bli också! :) de gillar ja, en massa! :)
Igr när ja slutade jobba åkte ja till hoting en snabbis.. eller egentligen skulle ja till ström och hämta min bil men passade samtidigt på att åka och hämta mina julsaker så ja kan göra lite advent i mitt lilla hem sen! tog även med grisen och lämnade henne hos stefan och eva, så nu äre tomt här hemma!
På de fyra timmarna ja befann mig i hoting hann ja träffa mormor, mamma, pappa, andreas, therese, neo, tea, farmor och farfar.. de va fasen inte dåligt gjort av mig tycker ja!! ;) haha!

ikväll äre jobb som väntar, jag börjar fyra vilket var behövligt..
så dagen har bestått av städning.. nu är lägenheten så fin så!
advent-katt-bygg städade samtidigt.. tre(!) flugor i en smäll, grymt! ;)

FREDAG imorn och ja kilar till sundsvall med tåget, hanna fyller år och de ska firas! rooligt! jag längtar och jag är sjukt taggad! MUMS! 

 

Kommentarer
Postat av: Nina

Ha så sjukt kul i sundsvall gumman:) själv ska vi åka till gäddede i helgen, men va tycker du om att träffas till veckan kanske? :P

2010-11-18 @ 15:10:33
Postat av: mathilda

hahaha du är inte ensam hörru :D jag är förvånad jag med, men nån gång må man ju börja och vara duktig ;D hoppas du hare bra, puuuuuuusss<3

Postat av: Malin

Tusen tack emmi för att du tog hand om grisen. guld värt och du är så snäll. PUSSSSSS

2010-11-19 @ 08:59:34
URL: http://missbloomster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback