fröken trasa!

Idag kan ni kalla mig trasan.. usch vad ja känner mig sliten, hängig, ful.. ja.. ja känner mig helt enkelt inte okej..
7-12 på jobbet idag kändes hur långt som helst.. när ja kom hem slocknade ja i soffan, igen.. shiit inte lika mig för fem öre!
men så här äre att vara sjuk..
dock måste ja säga (peppar, peppar) att ja börjar känna mig bättre nu, kanske är ja frisk i morgon? :D
Håll era tummar vänner!

Nu har jag iaf varit iväg och tvättat bilen och handlat lite, tryckt i mig lite käk och nu ska ja fördriva tiden på nått bra sätt tills ja kilar iväg till Z och ser när ÖHC tar sig an njurunda!
Då får ja träffa sandra också och är säker på att hon kommer göra mig på bra humör! gillagillagilla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback