bloggtorka?

Idag är det första november..
ta en stund, lägg det i munnen och fundera. vad känner ni??
jag själv kan inte riktigt sätta fingret på vad jag känner, både förtjusning och förtvivlan tror jag minsann!
Förtjusning för att vintern närmar sig, jag gillar trots allt vintern! men redan.. de va ju nyss sommar. här kommer förtvivlan in.. tiden flyger verkligen fram och vad gör jag med livet egentligen?
Jag vet att ja inte behöer stressa, men ja gör de ändå. jag ska ju bli något stort. eller visst ska ja de? Aja, vad ja vill göra kommer snart att dyka upp hoppas jag!

igår va de fyra veckor kvar till första advent, fruktansvärt mysigt och jag längtar! de här innebär också att det snart är Jul.. en Jul som inte kommer bli det man är van!
Jag ska nämligen jobba hela julen och de är tänkt att min familj ska komma hit och fira jul tillsammans med mig i min etta på 50 kvm!
dock har ja bestämt att ja ska ta semester på annandagen för att kunna åka hem, känna att det är jul, träffa alla som kommer hem över jul, dansa på folketshus och se på årets hockeymatch! Men nu till mitt problem i dramat, när ja skulle lämna in min semesteransökan så fick ja ångest, jag kanske ska ta och söka två semesterdagar ändå, både juldagen och annandagen så ag hinner vara hemma iaf några timmar extra, vara lite faster!
såå, what to do? jag behöver hjälp!

Nog om detta får fundera några dagar!
Nu var de ett gäng dagar sen ja skrev här och det har säkert hänt en hel drös saker sen dess men orkar inte gå in på allt!
helgen har iaf varit toppen.
utgång fredag och lördag, båda dagarna med sköna människor! halloween firande på olles på fredag och sen skoternsdag firande på marité på lördag!
har även hunnit med jobb hela helgen lång så igår kväll var jag en gnutta sliten men nu börjar jag känna mig som en människa igen! tack för det! :)

Ikväll kommer världens bästa emma hit, hon kommer med flyget från huvudstaden klockan sju och ska vänta på bussen hem mot rossön som går tio så de blir en snabbvisit, men vi ska iaf hinna med en matbit och MASSVIS med skvaller och surr! jag längtar efter henne! PUSS!

Nu ska ja hoppa i skorna och ut i det fina vädret och löpa en bit. sköönt efter helgens otroliga onyttigheter! :/
och på tal om det.. From idag börjar mitt godisförbud igen, det ska vara minst november ut, minst!!

ha en bra dag mina vänner!


Spontan halloween utgång!




Skoternsdag!







TAAACK FÖR EN BRA HELG!

Kommentarer
Postat av: Emma Bergman

Du MÅSTE va ledig så de blir daaaaans!!!!:)

2010-11-05 @ 10:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback