Torsdag, stockholm

Äntligen är det torsdag och den 6 maj, en dag som jag har väntat på..
Sitter nu på tåget som är påväg mot stockholm.. Kommer fram halv elva i kväll och då hoppas jag att anna och irja finns och möter mig på centralen!!
Kommer bli några superdagar de här med Annis och såklart Lady Gaga! MUMSMUMSMUMS!

Såå, om ni har lite att göra ikväll- ring mig vettja, jag kommer inte ha alltför mycket att fördriva tiden med på tåget! men de tycker jag är skönt.. de är så himla skönt att bara vara, ta det lugnt fundera över livet, man skulle behöva åka tåg oftare! haha!

Kommer tillbaka till stan på lördag, dock vet ja inte hur ja ska göra då.. funderar på att slänga mig i bilen på engång och åka hem till familjen en sväng, men får se hur det blir. de är ett problem jag får ta tag i då.. 
Nu ska ja bara njuta av de här dagarna! 

HA EN BRA HELG! 
tjaaaaaooo! 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback